Nowy Nissan Juke wjeżdża na rynek cały na żółto i z nowym wnętrzem

profiauto.pl 7 miesięcy temu

Druga generacja Nissan Juke’a zadebiutowała w 2019 roku, więc przyszedł czas na lifting. Japoński producent odświeżył kokpit crossovera i uzupełnił paletę lakierów o kolor żółty, którego podobno domagali się klienci.

Design Nissana Juke’a nie zmienił się

Crossover przez cały czas wyróżnia się swoją oryginalną sylwetką na tle konkurencji i wciąż prezentuje się świeżo. Może być jednak jeszcze bardziej charakterystyczny, dzięki żółtemu lakierowi, który standardowo zestawiono z czarnym dachem, lusterkami oraz czarnymi wstawkami w nadkolach, słupkach i grillu. Do oferty trafiają również nowe 19-calowe pięcioramienne aluminiowe felgi w wersjach N-Connecta i N-Design.

Lifting dotyczył głównie wnętrza

W kokpicie debiutuje nowy system multimediów z ekranem o przekątnej 12,3-cala, nachylony pod kątem 8 stopni w stronę kierowcy. Wyposażono go w bezprzewodową funkcję łączności Apple CarPlay i Android Auto. Udoskonalono system rozpoznawania głosowego, a nowością jest opcja informowania o cenach paliw i fotoradarach w nawigacji. Wyższe wersje wyposażenia od poziomu N-Connecta maja także cyfrowe zegary w standardzie i konfigurowalną grafikę oraz złącze USB-C.

Z kolorem nadwozia korespondują obszyte żółtą nicią nowe fotele, boczki drzwi oraz wykończenie deski rozdzielczej specjalnym dekorem. Praktyczność zwiększają pojemniejszy schowek pasażera i na nowo zaprojektowany podłokietnik.

Wszystkie wersje nowego Juke’a zostały również wyposażone w szereg technologicznych rozwiązań wspomagających bezpieczną jazdę. Nie brakuje wśród nich asystenta utrzymania na pasie ruchu, czy kamery cofania o poprawionej rozdzielczości (z 0,3 do 1,3 megapikseli).

Nissan Juke po liftingu dostępny jest w dwóch wersjach silnikowych

Podstawę stanowi 3-cylindrowa turbodoładowana jednostka 1.0 o mocy 114 KM i momencie obrotowym 180 Nm, z którą współpracuje 6-biegowa manualna skrzynia lub 7-biegowy opcjonalny automat. Alternatywą pozostaje hybryda z silnikiem benzynowym 1.6 o mocy 94 KM, jednostką elektyczną i akumulatorem o pojemności 1,2 kWh. Łączna moc układu sięga 143 KM.

Odświeżony Nissan Juke jeszcze nie trafił do cennika. Obecna najtańsza odmiana Acenta w promocji startuje od 95 070 zł. Nowa wersja z pewnością przekroczy granicę 100 000 zł.

Zdjęcia: Nissan

Idź do oryginalnego materiału