OGŁOSZENIE W SPRAWIE AZBESTU !!!

stare-juchy.pl 2 miesięcy temu

W związku z prowadzonymi pracami nad uruchomieniem programu dotacyjnego pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gmin województwa warmińsko-mazurskiego” Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie zwraca się z prośbą o udzielenie informacji o zapotrzebowaniu na demontaż, transport i utylizację azbestu z terenu Gminy Stare Juchy.
W związku z powyższym osoby fizyczne zainteresowane zutylizowaniem azbestu i wyrobów zawierających azbest, z terenu Gminy Stare Juchy, w ramach środków planowanego programu dotacyjnego, proszone są do złożenia oświadczenia według wzoru formularza „Deklaracja chęci zutylizowania wyrobów zawierających azbest z terenu niżej wskazanej nieruchomości, w przypadku uruchomienia programu dotacyjnego.”
Planowany program dotacyjny skierowany będzie dla osób fizycznych oraz rolników, którzy dotychczas nie skorzystali z dofinansowania na utylizację azbestu ze środków Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
WAŻNE!
Celem terminowego przekazania informacji, dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, o zapotrzebowaniu na utylizację z terenu gminy Stare Juchy, wypełnione oświadczenie należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 lutego 2025 r. (piątek):
- osobiście w Urzędzie Gminy Stare Juchy (ul. Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy)
- e-mailowo na adres: [email protected]
- e-Puap na adres skrzynki: /qk25ra26bj/SkrytkaESP

Szczegółowe informacje udzielane będą dopiero w przypadku uruchomienia przez WFOŚiGW w Olsztynie programu dotacyjnego.

Ogłoszenie__w_sprawie__azbestu

Oswiadczenie_Azbest_Dotacja

Oswiadczenie_Azbest_Dotacja

Idź do oryginalnego materiału