Finał Eurowizji, który odbył się 17 maja br., wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach – wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 136 mln zł. Jednym z najgłośniejszych wydarzeń tegorocznej edycji niewątpliwie był powrót Justyny Steczkowskiej na konkursową scenę. Jej spektakularny występ został doceniony przez widzów. Artystka była też widoczna w pozytywnym kontekście energicznego przedstawiciela pokolenia X, przełamując istniejący stereotyp tej grupy zawodowej. Konkurs Eurowizji przyniósł także rekordową obecność Bazylei w polskich mediach, co pokazuje potencjał promocyjny takich wydarzeń dla miasta-gospodarza. Eurowizja ‘25 w polskich mediach W analizowanym przez Instytut Monitorowania Mediów okresie – od 19 kwietnia do 18 maja 2025 r. – w polskich mediach ukazało się niemal 95 tys. publikacji na temat konkursu Eurow
Olbrzymia medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej – raport Instytutu Monitorowania Mediów
gpr24.pl 1 miesiąc temu
- Strona główna
- Imprezy
- Olbrzymia medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej – raport Instytutu Monitorowania Mediów
Powiązane
Jarmark Jagielloński
1 godzina temu
Dziś ostatni dzień festiwalu „Ziemia i pieśń” w Szprotawie
1 godzina temu
Piknik Kulinarny w Wiercanach już dziś
2 godzin temu
Rycerski Zakrzów – festyn z klimatem, smakiem i sercem
3 godzin temu
Polecane
Wichniarek nie ma litości. "Niech włączy sobie..."
1 godzina temu
Kandydaci w gotowości. Ten trener ma choćby skład w głowie
1 godzina temu
Wielki gest Liverpoolu. Tak pomogą rodzinie Diogo Joty
1 godzina temu