Finał Eurowizji, który odbył się 17 maja br., wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach – wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 136 mln zł. Jednym z najgłośniejszych wydarzeń tegorocznej edycji niewątpliwie był powrót Justyny Steczkowskiej na konkursową scenę. Jej spektakularny występ został doceniony przez widzów. Artystka była też widoczna w pozytywnym kontekście energicznego przedstawiciela pokolenia X, przełamując istniejący stereotyp tej grupy zawodowej. Konkurs Eurowizji przyniósł także rekordową obecność Bazylei w polskich mediach, co pokazuje potencjał promocyjny takich wydarzeń dla miasta-gospodarza. Eurowizja ‘25 w polskich mediach W analizowanym przez Instytut Monitorowania Mediów okresie – od 19 kwietnia do 18 maja 2025 r. – w polskich mediach ukazało się niemal 95 tys. publikacji na temat konkursu Eurow
Olbrzymia medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej – raport Instytutu Monitorowania Mediów
gpr24.pl 1 tydzień temu
- Strona główna
- Imprezy
- Olbrzymia medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej – raport Instytutu Monitorowania Mediów
Powiązane
Weekend z Kulturą 2025 w Sanoku – sztuka, muzyka i teatr!
1 godzina temu
Preludium do życia wiecznego
1 godzina temu
Muzyczne kalendarium – 8 czerwca
8 godzin temu
Polecane
Grał w Barcelonie, może zostać trenerem Legii! Co za wieści
1 godzina temu