Olbrzymia medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej – raport Instytutu Monitorowania Mediów

gpr24.pl 1 tydzień temu

Finał Eurowizji, który odbył się 17 maja br., wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach – wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 136 mln zł. Jednym z najgłośniejszych wydarzeń tegorocznej edycji niewątpliwie był powrót Justyny Steczkowskiej na konkursową scenę. Jej spektakularny występ został doceniony przez widzów. Artystka była też widoczna w pozytywnym kontekście energicznego przedstawiciela pokolenia X, przełamując istniejący stereotyp tej grupy zawodowej. Konkurs Eurowizji przyniósł także rekordową obecność Bazylei w polskich mediach, co pokazuje potencjał promocyjny takich wydarzeń dla miasta-gospodarza. Eurowizja ‘25 w polskich mediach W analizowanym przez Instytut Monitorowania Mediów okresie – od 19 kwietnia do 18 maja 2025 r. – w polskich mediach ukazało się niemal 95 tys. publikacji na temat konkursu Eurow

Idź do oryginalnego materiału