w związku z pojawiającymi się w przestrzeni publicznej informacjami dotyczącymi złej jakości wody informujemy, iż Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji odpowiada jedynie za jakość wody dostarczanej do wodomierza głównego.
Z Państwa zgłoszeń wynika, iż problem dotyczy barwy ciepłej wody użytkowej. Przedsiębiorstwo nie ma wpływu na jakość, parametry i temperaturę wody ciepłej. Prosimy w pierwszej kolejności o zgłaszanie się do właścicieli i zarządców budynków.
W związku ze zgłoszeniami dotyczącymi problemów z zimną wodą prowadzimy stały monitoring sieci, badania wody oraz płukania głównych odcinków sieci wodociągowej.
Biorąc pod uwagę Państwa zgłoszenia PWiK przeprowadzi rozszerzone badanie wody uzdatnionej, badania wody z punktów kontrolnych oraz wykona dodatkowe płukanie odcinków sieci wodociągowej.
W celu wyeliminowania źródła problemów, które mogą powstawać w instalacjach wewnętrznych prosimy o