
W najbliższy poniedziałek, 17 listopada, Przedsiębiorstwo Komunalne Pegimek uruchomi w centrum miasta Biuro Obsługi Mieszkańca.
Biuro Obsługi Mieszkańca mieści się na 1 piętrze kompleksu Galerii Venus. Czynne będzie w poniedziałki i czwartki w godzinach 9.00-17.00, we wtorki, środy i piątki w godz. 7.00-15.00. Numery telefonów to 81 476 17 56 i 519 533 220. Adres e-mail: [email protected].
– Obecna siedziba spółki, podobnie zresztą jak poprzednia, przy ul. Konopnickiej, jak na wielkość naszego miasta znajduje się relatywnie daleko od dzielnic z największym zagęszczeniem mieszkańców, zwłaszcza pozyskanych niedawno trzech dużych wspólnot w południowej części Świdnika, obejmujących 200 lokali mieszkalnych. Utrudniało nam to komfortowy kontakt, szczególnie z seniorami i osobami niepełnosprawnymi. Dlatego postanowiliśmy zorganizować w centrum Świdnika, a konkretnie w Galerii Venus, Biuro Obsługi Mieszkańca. Zadaniem dwóch pracowników Pegimeku obsługujących biuro będzie udostępnienie usług najbardziej niezbędnych klientom naszej spółki, nie tylko w sprawie zarządu lokalami, ale również, na przykład, usług wodnokanalizacyjnych. Galeria znajduje się w ścisłym centrum, dysponuje obszernym parkingiem, ruchomymi schodami i windami, co ułatwi życie kierowcom, osobom starszym oraz niepełnosprawnym. Z myślą o mieszkańcach pracownicy biura będą ich obsługiwać w godzinach 9.00-17.00 dwa razy w tygodniu, a nie jak dotychczas, raz. – mówi Ewa Jankowska, prezes zarządu P.K. Pegimek.
W nowym biurze będzie można, między innymi złożyć wniosek lub podanie dotyczące zarządzanych nieruchomości, dokumenty w sprawie umowy najmu, oświadczenie czy też aneksy. Biuro umożliwi także uzyskanie od zarządcy, czyli Pegimeku zaświadczeń, potwierdzeń, informacji o rozliczeniach i opłatach czynszowych oraz zgłoszenie awarii lub usterki.

2 godzin temu














