Trzy podlaskie urzędy skarbowe zostały wyróżnione w corocznym badaniu opinii klientów. Tegoroczne podsumowanie jest wynikiem analizy ponad 2 500 ankiet wypełnionych przez podlaskich podatników (po wizytach w urzędach skarbowych). W 2024 r. podlaska KAS otrzymała 2 557 ankiet wypełnionych przez podatników po wizycie w urzędzie skarbowym. Analiza wyników potwierdza, iż satysfakcja, rekomendacja, brak wysiłku, pozytywne emocje oraz skuteczność pierwszego kontaktu utrzymują się w województwie podlaskim na bardzo wysokim poziomie. Z ankiet wyłania się następujący obraz jakości obsługi świadczonej przez podlaską KAS: poziom satysfakcji, czyli procent klientów ogólnie zadowolonych ze swojej wizyty w urzędzie skarbowym - 94 proc., poziom rekomendacji, czyli procent klientów, którzy poleciliby obsługę przez danego pracownika znajomym lub rodzinie - 94 proc., poziom braku wysiłku, czyli procent klientów oceniających załatwienie swojej sprawy w urzędzie skarbowym jako łatwe - 87 proc., poziom pozytywnych emocji, czyli procent klientów mających pozytywne emocje związane z wizytą w urzędzie skarbowym - 96 proc., skuteczność pierwszego kontaktu, czyli procent spraw za
Podlasianie wysoko oceniają obsługę w urzędach skarbowych. Które US najlepsze?
dziendobrybialystok.pl 10 godzin temu
- Strona główna
- Regionalne
- Podlasianie wysoko oceniają obsługę w urzędach skarbowych. Które US najlepsze?
Powiązane
Tak będzie wyglądać nowe przedszkole w Ostrołęce
1 godzina temu
Rusza Festiwal Piwowarów Domowych. "To święto kreatywności"
1 godzina temu
Jest porozumienie! Widzew będzie miał nowego właściciela?
1 godzina temu
Polecane
Zapraszamy na III Głogowski Festiwal Historyczny
1 godzina temu