Podlaskie urzędy skarbowe z bardzo wysoką oceną od swoich klientów [FOTO]

zambrow.org 1 miesiąc temu

Trzy podlaskie urzędy skarbowe zostały wyróżnione po przeanalizowaniu ponad 2 500 ankiet wypełnionych przez podlaskich podatników po wizycie w urzędzie. W 2024 roku podlaska Krajowa Administracja Skarbowa otrzymała 2 557 ankiet wypełnionych przez podatników po wizycie w urzędzie skarbowym. Analiza wyników potwierdza, iż w województwie podlaskim utrzymuje się wysoki poziom satysfakcji klientów, chęci rekomendacji, łatwości załatwiania spraw, pozytywnych emocji oraz skuteczności pierwszego kontaktu. Zebrane dane przedstawiają następujący obraz jakości obsługi świadczonej przez podlaską KAS: Poziom satysfakcji – 94% klientów było ogólnie zadowolonych z wizyty w urzędzie skarbowym. Poziom rekomendacji – 94% klientów poleciłoby obsługę przez danego pracownika swoim znajomym lub rodzinie. Poziom braku wysiłku – 87% klientów oceniło załatwienie swojej sprawy jako łatwe. Poziom pozytywnych emocji – 96% klientów miało pozytywne odczucia związane z wizytą. Skuteczność pierwszego kontaktu – 91% spraw zostało załatwionych już podczas pierwszej wizyty.

Idź do oryginalnego materiału