Trzy podlaskie urzędy skarbowe zostały wyróżnione po przeanalizowaniu ponad 2 500 ankiet wypełnionych przez podlaskich podatników po wizycie w urzędzie. W 2024 roku podlaska Krajowa Administracja Skarbowa otrzymała 2 557 ankiet wypełnionych przez podatników po wizycie w urzędzie skarbowym. Analiza wyników potwierdza, iż w województwie podlaskim utrzymuje się wysoki poziom satysfakcji klientów, chęci rekomendacji, łatwości załatwiania spraw, pozytywnych emocji oraz skuteczności pierwszego kontaktu. Zebrane dane przedstawiają następujący obraz jakości obsługi świadczonej przez podlaską KAS: Poziom satysfakcji – 94% klientów było ogólnie zadowolonych z wizyty w urzędzie skarbowym. Poziom rekomendacji – 94% klientów poleciłoby obsługę przez danego pracownika swoim znajomym lub rodzinie. Poziom braku wysiłku – 87% klientów oceniło załatwienie swojej sprawy jako łatwe. Poziom pozytywnych emocji – 96% klientów miało pozytywne odczucia związane z wizytą. Skuteczność pierwszego kontaktu – 91% spraw zostało załatwionych już podczas pierwszej wizyty.
Podlaskie urzędy skarbowe z bardzo wysoką oceną od swoich klientów [FOTO]
zambrow.org 1 miesiąc temu
- Strona główna
- Regionalne
- Podlaskie urzędy skarbowe z bardzo wysoką oceną od swoich klientów [FOTO]
Powiązane
Michnik i inni, debatowali o tym, dokąd zmierza Europa
41 minut temu
Kapliczka na Sołtystwie
53 minut temu
„Jesień” wiosną – Paproć w zachodzącym słońcu
55 minut temu
Niedziela, Tymbark w zachodzącym słońcu
56 minut temu
Polecane
Spotkanie z Rafałem Trzaskowskim w Zamościu
1 godzina temu
Wybory prezydenckie w Rumunii. Są wyniki exit poll
1 godzina temu