Jeśli jesteś członkiem Klubu Biznesu MKS Chojniczanka, z pewnością sprawy naszego regionu są bliskie Twojemu sercu. Co więc myślisz o jego promocji? Jakie pamiątki kupujesz, by pochwalić się tym, gdzie mieszkasz? Zostań Aniołem Biznesu i spraw, by o Borach Tucholskich zrobiło się głośno w całej Polsce!
Duma z Borów Tucholskich
Lasy, rzeki, jeziora, specyficzna fauna i flora, a także niezwykła architektura są największymi skarbami naszego regionu. Dla turystów z Polski i zagranicy pozostają jednak wciąż nieodkryte. Z myślą o marketingu szeptanym, promocji Chojnic wśród młodych i lokalnej dumie z miejsca zamieszkania powstał projekt Kaduki.
Martyna Jażdżejewska – projektantka i ilustratorka oraz Kasia Pestka – copywriterka i specjalistka ds. komunikacji chcą uwiecznić to, co w regionie najpiękniejsze w formie nowoczesnych pamiątek: magnesów, przypinek, toreb, kubków, pocztówek, koszulek i wielu innych pięknych, czarujących przedmiotów dla dzieci i dorosłych, które turyści mogą zabrać ze sobą do domu, przy okazji opowiadając o Borach Tucholskich innym! W Kadukach chcą połączyć artyzm rękodzieła z masową produkcją, dzięki czemu turyści odwiedzający okolicę będą mieli dostęp do przepięknych pamiątek w racjonalnej cenie.
Przewodniki dla dzieci i dorosłych
Dziecięcym motywem przewodnim marki Kaduki ma być Tur TURysta. To ilustrowana postać chojnickiego tura, który stanie się przewodnikiem po mieście i regionie. TURysta będzie bohaterem książek, kolorowanek, dziecięcych map, elementem pamiątkowych przedmiotów dla najmłodszych (pocztówek, magnesów, kubków, koszulek), a w przyszłości być może aplikacji.
Pamiątki będą nawiązywały nie tylko do architektury i natury, ale też do aktywności, specyficznych dla naszego regionu. Jedną z nich jest przejazd Kaszubską Marszrutą.
Autorki chcą stworzyć serię ubrań i gadżetów dla małych i dużych rowerzystów. Już w pierwszym roku działalności marki nie może zabraknąć także przewodnika po Marszrucie. Funkcjonalna, nowoczesna mapa wraz z elementami opisu architektury i lokalnych atrakcji, a także z możliwością zbierania pieczątek w sklepikach czy punktach informacji turystycznych.
Zostań Aniołem Biznesu
Projekt Kaduki – pamiątki z Borów Tucholskich zyskał Patronat Burmistrza Miasta Chojnice oraz wsparcie merytoryczne Starostwa Powiatu Chojnickiego. Start sprzedaży planowany jest na sezon wakacyjny 2025 r.
Obecnie jego twórczynie szukają Aniołów Biznesu, którzy są gotowi wesprzeć projekt finansowo na jego starcie, w zamian za korzyści marketingowe i wizerunkowe. Pozyskane na rozwój marki środki zostaną zainwestowane w: projektowanie, prototypowanie, logistykę oraz produkcję pierwszych pamiątek i publikacji.
Dowiedz się więcej: kliknij w link i umów się na spotkanie z Martyną i Kasią, by poznać szczegóły.
Telefon: 600-852-876 (Kasia) lub 723-034-317 (Martyna)
Mail: [email protected]