Salony samochodowe, aby skutecznie dotrzeć do klientów, łączą tradycyjne formy marketingu z nowoczesnymi narzędziami online. Joanna Boratyńska, menedżer marketingu w salonie Auto Park Toyota w Białymstoku, podkreśla wagę bezpośredniego kontaktu.
Aktywnie uczestniczymy w wydarzeniach branżowych, wierząc, iż nic nie zastąpi spotkań na żywo i osobistego poznania naszych samochodów - mówi.
Targi Motoryzacyjne na Andersa, które odbyły się w zeszłym roku, były doskonałą okazją, by zaprezentować najnowsze modele Toyoty. Klienci mieli możliwość usiąść za kierownicą, przetestować innowacyjne technologie i porozmawiać z ekspertami. Tego typu wydarzenia nie tylko przyciągają pasjonatów motoryzacji, ale także pomagają budować zaufanie do marki.
Jednocześnie salony motoryzacyjne nie zapominają o marketingu cyfrowym, wykorzystując media społecznościowe i kampanie reklamowe online.