PZU i Policja apelują do kierowców: „Mistrzu, zwolnij”

5 godzin temu
Zdjęcie: 1-457826-1


Dekadę po sukcesie kampanii „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”, PZU powraca z nową inicjatywą „Mistrzu, zwolnij”. Wspólnie z Policją, kampania ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach i zmniejszenie liczby wypadków.

PZU, w partnerstwie z polską Policją, rozpoczęło ogólnopolską kampanię „Mistrzu, zwolnij”, której celem jest promowanie bezpiecznej jazdy i reagowanie na niebezpieczne sytuacje na drogach. Kampania jest odpowiedzią na niepokojące statystyki – w ubiegłym roku na polskich drogach zginęło blisko 1 900 osób, a tegoroczne wakacje przyniosły niemal 350 ofiar śmiertelnych.

Tomasz Tarkowski z PZU podkreśla, iż wielu kierowców przecenia swoje umiejętności, co może prowadzić do tragicznych konsekwencji. Kampania ma przypominać o znaczeniu wyobraźni i zdrowego rozsądku za kierownicą. Nadinspektor Roman Kuster z Policji dodaje, iż mimo spadku liczby wypadków, wciąż zbyt wielu kierowców ignoruje przepisy, co wymaga dalszych działań edukacyjnych.

W ramach kampanii, do kierowców trafi milion naklejek z hasłem „Mistrzu, zwolnij”, które będą rozdawane przez funkcjonariuszy Policji oraz pracowników PZU. Dodatkowo, w ogólnopolskich mediach pojawią się spoty w reżyserii Jana Komasy, a na ulicach Warszawy będzie jeździć specjalny samochód, przestrzegający dozwolonej prędkości. Kampania potrwa do końca września, a jej celem jest nie tylko edukacja, ale także inspirowanie do zmiany postaw na drodze.

red
źródło: Policja Śląska

Idź do oryginalnego materiału