Wolontariusze WOŚP na start! Czekamy na Ciebie w siedzibie Sztabu (pokój 3.2 lub sekretariat) od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00. Możesz też skorzystać z opcji rejestracji online na https://iwolontariusz.wosp.org.pl/
Jak zostać Wolontariuszem?
1. Zapoznaj się z Regulaminem Wolontariusza.
2. Wypełnij Ankietę Wolontariusza i dostarcz ją do siedziby Sztabu w Szamotulskim Ośrodku Kultury, pokój 3.2. Ankiety i regulaminy dostępne będą od 1 grudnia w sekretariacie (poniedziałek-piątek godz. 8.00 do 19.00) oraz do pobrania poniżej.
3. Do rejestracji niezbędne będzie zdjęcie wzorowane na legitymacyjnym w formie elektronicznej wyłącznie w formacie .jpg z odkrytą, wyraźną twarzą na pierwszym planie, bez filtrów i nie mniejsze niż 600(szerokość) × 800(wysokość) pixeli. Możemy wykonać je na miejscu.
Co dalej?
1. Na podstawie złożonej w siedzibie sztabu ankiety, Twoje zgłoszenie zostanie wygenerowane w elektronicznym systemie obsługi Sztabu.
2. Po zatwierdzeniu oświadczenie wydrukujemy a następnie damy Tobie do ponownego podpisania (oświadczenia osób niepełnoletnich wymagają podpisu opiekuna prawnego).
3. Podpisane oświadczenie wyślemy tradycyjną pocztą do WOŚP najpóźniej 30 grudnia.
4. Na tej podstawie WOŚP przygotuje Twój identyfikator, który otrzymasz na odprawie w dniu Finału.
Do udziału w zbiórce zapraszamy wszystkich, bez względu na wiek, z zastrzeżeniem, iż wolontariusze, którzy nie ukończyli 16 r.ż. mogą zbierać pieniądze wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.
Zachęcamy także przedsiębiorców do rejestracji Puszek Stacjonarnych zlokalizowanych w firmach, sklepach, gabinetach, salonach, restauracjach…
Procedura:
1. Zapoznaj się z Regulaminem.
2. Rejestracja puszek jest możliwa na portalu iwolontariusz.wosp.org.pl lub w siedzibie Sztabu. Przeprowadza ją opiekun puszki, czyli osoba odpowiedzialna za tę puszkę.
3. Zezwolenie wydaje się wraz z opisaną jego numerem i zabezpieczoną puszką kwestarską w Sztabie, a zbiórka może odbywać się w okresie od 10.12.2024 do dnia Finału.
4. Rozliczenie puszek następuje w dniu Finału.
Bądźcie z nami podczas #wosp2025!