W letnie dni wielu warszawiaków wybierało się nad Wisłę i korzystało z trzech promów kursujących między brzegami rzeki. Łącznie w tym roku Wilga, Pliszka i Słonka przewiozły ponad 147 tys. pasażerów.
Promem Słonka przeprawiali się chętni z Cypla Czerniakowskiego do plaży na Saskiej Kępie i z powrotem. Pliszka kursowała między nabrzeżem mostu Józefa Poniatowskiego, a plażą pod stadionem PGE Narodowym. Wilga z Podzamcza płynęła na Pragę na plażę przy zoo.
Ogromną popularnością cieszyły się też przejazdy autobusami linii 100. Zabytkowe ikarusy i słynny ogórek (najstarszy z 1972 r.) – ale także niskopodłogowe: jelcz, MAN, neoplan i solaris z przełomu wieków – przewiozły w sumie ponad 30 tys. pasażerów. Niemal o 7 tys. osób więcej niż w 2023 r.
Równie popularne były przejażdżki zabytkowymi tramwajami. Linią T przejechało się ponad 18 tys. pasażerów, czyli o ponad 2 tys. więcej niż w ubiegłym roku.
Na wakacyjnym szlaku można było spotkać także zabytkowe tramwaje linii 36. Jeździły one nie tylko w weekendy, ale także w tygodniu.
Tegoroczną gwiazdą sezonu był tramwaj typu GT6 nr 187, zwany potocznie norymbergiem, który przyjechał do Warszawy z Krakowa w ramach wymiany wagonów historycznych z Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym w Krakowie. Do stolicy Małopolski pojechała parówka, a norymberg jeździł w wybranych, weekendowych kursach jako T. W tygodniu można było go spotkać na trasie linii 36.
Pociągami Piaseczyńskiej Kolei Wąskotorowej przejechało się ponad 3,5 tys. chętnych, którzy aby do niej dotrzeć, musieli skorzystać z połączeń normalnymi liniami WTP albo ze specjalnej linii autobusowej 51 obsługiwanej przez zabytkowe autobusy marki Jelcz i Ikarus.
Do wszystkich atrakcji pasażerów dowoziła rumuńska lokomotywa spalinowa ciągnąca wagony wyprodukowane w tym samym kraju. Do składu często podłączany był również wagon towarowy z 1914 r.
Wielką popularnością cieszyły się również całodzienne rejsy do Serocka. W podróż Zefirem wybrało się w okresie niemal 4,5 tys. podróżnych.
Warszawskie Linie Turystyczne wrócą 1 maja 2025 r.