Ryanair wychodzi naprzeciw oczekiwaniom – wprost na święta

2 godzin temu

Promocja irlandzkich linii lotniczych może zainteresować osoby planujące podróże przedświąteczne lub weekendowe wyjazdy do europejskich miast.

Linie lotnicze Ryanair poinformowały o nowej promocji skierowanej do użytkowników nowego programu, z której skorzystać można w okresie jesienno-zimowym.

Bilety w Ryanair

Ryanair wprowadził kolejną czasowo ograniczoną ofertę dla subskrybentów swojego płatnego programu lojalnościowego Prime. Promocja obejmuje bilety na loty realizowane między 4 listopada a 18 grudnia 2025 roku.

Pasażerowie, którzy należą do programu, mogą skorzystać ze zniżki w wysokości €50 na rezerwację w obie strony. Zniżka będzie dostępna jedynie przez 48 godzin – od północy 1 października do końca dnia 2 października.

Oferta dotyczy wyłącznie aktywnych członków programu Ryanair Prime, którego roczny koszt wynosi €79. Rejestracja do programu odbywa się online i jest dobrowolna.

Jak zapewnia przewoźnik, promocja może zainteresować osoby planujące podróże przedświąteczne lub weekendowe wyjazdy do europejskich miast. Łącznie przewidziano 250 000 miejsc objętych rabatem, a o przyznaniu zniżki decyduje kolejność rezerwacji.

Zmiany w Ryanair

Tymczasem w przestrzeni publicznej przez cały czas szeroko komentowana jest decyzja Ryanair w sprawie wprowadzenia obowiązkowych cyfrowych kart pokładowych.

Nowe zasady dla pasażerów zaczną obowiązywać już od 12 listopada, jak niedawno poinformowano w oficjalnym komunikacie. To największa zmiana w sposobie odprawy pasażerów tej linii lotniczej od lat.

Organizacja charytatywna Age Action określiła ten krok jako „dyskryminujący wobec osób starszych” oraz przykład cyfrowego wykluczenia – czyli sytuacji, w której usługi są dostępne wyłącznie dla osób posługujących się technologią cyfrową.

Ryanair stara się tonować emocje związane z kontrowersyjną decyzją. Przedstawiciele linii podkreślają, iż przejście na cyfrowe karty pokładowe nie powinno być problemem choćby dla starszych osób, które – według firmy – chętnie korzystają z aplikacji mobilnej i często są pierwsze w rezerwacjach promocyjnych.

Według przewoźnika, cyfrowe rozwiązania są proste w obsłudze, a osoby starsze coraz lepiej odnajdują się w cyfrowym świecie. Ryanair zapewnia, iż choć zmiany wejdą w życie w listopadzie, to w okresie świątecznym i na początku nowego roku obsługa lotniskowa będzie podchodzić do pasażerów ze zrozumieniem i nie odrzuci podróżnych posiadających papierowe karty pokładowe.

Kluczowym elementem pozostaje jednak wcześniejsze dokonanie odprawy online – choćby w przypadku utraty telefonu, dane pasażera będą już zapisane w systemie, co pozwoli na sprawne przejście przez odprawę.

Idź do oryginalnego materiału