Stalowa Wola: StARR chce zmodernizować swoje pomieszczenia

carpatiabiznes.pl 2 dni temu
Zdjęcie: starr stalowa wola


Stalowa Wola/StARR. Przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację wybranych pomieszczeń budynku użytkowego znajdującego się przy ul. Kwiatkowskiego 3A w Stalowej Woli.

Ogłoszenie o przetargu pojawiło się w dniu wczorajszym.

Nazwa zamawiającego: STALOWOWOLSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na modernizacji wybranych pomieszczeń budynku użytkowego znajdującego się przy ul. Kwiatkowskiego 3A w Stalowej Woli, wskazanych przez Zamawiającego.

Dokumentacja ma obejmować również inwentaryzację elementów instalacyjnych obiektu oraz przygotowanie kosztorysów inwestorskich dla dwóch etapów realizacji zadania.

Zamawiający informuje, iż na etapie przygotowania dokumentacji nie zakłada się realizacji dokumentacji projektowej w celu uzyskania pozwolenia na budowę ani zgłoszenia robót budowlanych.

Zakres rzeczowy dokumentacji – dwa etapy inwestycji

1) Etap I – standard budżetowy

a. inwentaryzacji instalacyjnej całego budynku,

b. opracowania dokumentacji projektowej modernizacji w zakresie umożliwiającym realizację prac w ramach przewidzianego budżetu (1 mln zł brutto).

c. Zamawiający zastrzega, iż ostateczny zakres rzeczowy Etapu I będzie podlegał dostosowaniu do dostępnego budżetu – w przypadku, gdy przygotowana dokumentacja projektowa i kosztorysy wskażą, iż pełne wykonanie wszystkich opisanych elementów przekroczy przewidziany limit finansowy, realizacja Etapu I zostanie ograniczona do zakresu mieszczącego się w dostępnych środkach. Priorytety w zakresie realizacyjnym wskaże Zamawiający.

d. Zakres architektoniczny I etapu obejmuje opracowanie rozwiązań dla następujących przestrzeni:

• Biura dla pracowników StARR,
• Dwa pomieszczenia socjalne (aneksy kuchenne),
• Biblioteka papierowo-cyfrowa,
• Wydzielone boksy biurowe (najem krótkoterminowy),
• Open space dla pracowników (najem),
• Sala konferencyjna (parter),
• Wydzielona powierzchnia (ok. 50 m²) dla Najemcy celem prowadzenia strefy dla młodzieży, w której znalazłoby się miejsce na: 15 stanowisk z komputerami stacjonarnymi; stoły składane i krzesła sztaplowane, aby stworzyć duży blat pod zajęcia plastyczne; przestrzeń na drukarki 3D; przestrzeń pod zajęcia fotograficzne.
• Sala spotkań/szkoleniowa (opcjonalnie),

e. Zakres branży sanitarnej:

• Opracowanie instalacji sanitarnych dla całego obiektu (niezależnie od zakresu realizowanego w I etapie),
• Analiza istniejących instalacji HVAC i wskazanie urządzeń do ewentualnej wymiany,
• Projekt rozprowadzeń wentylacji, wod.-kan., kanalizacji zgodnie z nowym układem funkcjonalnym,
• Propozycje optymalizacji kosztów eksploatacyjnych.

f. Zakres branży elektrycznej:

• Projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych dla całego obiektu (także w częściach niewykorzystywanych w I etapie),
• Analiza i aktualizacja systemu BMS,
• Projekt instalacji zasilania gniazd, złączy LAN, systemów KD, monitoringu, obiektowego Wi-Fi,
• Propozycje optymalizacji zużycia energii i kosztów utrzymania.

Etap II – standard wyższy (realizacja w przyszłości) – Realizowany w późniejszym czasie, bez określonego budżetu.

Zakres obejmuje:

a. Przestrzenie przeznaczone na laboratoria,
b. Pomieszczenia typu „studio” w standardzie premium z własną łazienką i aneksem kuchennym,
c. Pozostałe przestrzenie wskazane przez Zamawiającego.

Termin składania ofert: 2025-05-16 12:00

Idź do oryginalnego materiału