Sezon letni powoli dobiega końca, ale był to czas intensywnych działań promocyjnych miasta. W ostatnich tygodniach Świnoujście było obecne w wielu kanałach w całej Polsce, zachęcając turystów do odwiedzin i spędzenia czasu w wyspach.
Na najczęściej uczęszczanych autostradach i drogach ekspresowych pojawiła się kampania billboardowa pod hasłem „Let’s Go Świnoujście. Wyjątkowe wyspy zapraszają”. Równolegle prowadzono szeroką kampanię radiową. Spoty promujące miasto można było usłyszeć m.in. w Radiu Eska w Opolu, Wrocławiu, Zielonej Górze, Gorzowie Wielkopolskim, Bydgoszczy i Toruniu oraz w Radiu Silesia w Katowicach. Dodatkowo, tradycyjnie prowadzona była kooperacja z Radiem Szczecin oraz Twoim Radiem, które regularnie informują o wydarzeniach mieszkańcom całego regionu.
Miasto było również obecne w telewizji. W czerwcu Świnoujście prezentowane było w regionalnym wydaniu TVP Szczecin, a na początku lata gościło w programie „Dzień Dobry TVN”, gdzie szeroko przedstawiono jego atrakcje.
Trwają także działania przygotowujące do sezonu jesiennego. Świnoujście odwiedzą podróżnicy i dziennikarze związani z takimi portalami i tytułami jak National Geographic, Wirtualna Polska, Onet, Interia, Kalejdoskop, Świat Kobiety, Dobre Rady czy Wasza Turystyka.
Miasto prowadzi również kampanię w mediach społecznościowych, która promuje Świnoujście jako atrakcyjne miejsce do odwiedzenia nie tylko w okresie letnim, ale również podczas licznych wydarzeń odbywających się przez cały rok.
Źródło: UM Świnoujście