
Kończy się nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i remontów w Urzędzie Gminy w Żukowicach. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.
Stanowisko: ds. inwestycji i remontów – l etat.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Stanowisko związane z pracą przy komputerze, obsługa interesanta i przemieszczaniem się w terenie. Przewidywany zakres obowiązków wymaga przemieszczania się samochodem zarówno po terenie Gminy Żukowicejak i Powiatu Głogowskiego.
Otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: sprzęt komputerowy, drukarki, oprogramowanie, sprzęt biurowy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Do udziału w konkursie mogą być dopuszczone osoby spełniające następujące wymogi:
l. Wymagania niezbędne:
l. posiadające obywatelstwo polskie,
2. posiadające wykształcenie minimum średnie + 3 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku,
3. nie skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystające z pełni praw publicznych,
5. znajomość oraz umiejętność adekwatnej interpretacji i stosowania regulacji prawnych: ustawy o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym,
6. posiadanie prawo jazdy kat. B,
7. posiadające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
l. Umiejętność analizy dokumentacji projektowej oraz przetargowej.
2. Posiadanie wiedzy z zakresu prowadzenia inwestycji dofinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym ze środków Unii Europejskiej.
3. Mile widziane uprawnienia w zakresie drogownictwa.
4. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dyspozycyjność, skrupulatność i terminowość. - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
l. Sprawdzanie kompletności i przydatności dokumentacji technicznych.
2. Udział w pracach komisji przetargowych.
3. Udział w pracach zawiązanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem projektów samorządowych.
4. Przygotowywanie projektów umów w zakresie remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień.
5. Udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych.
6. Planowanie przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych w zakresie założeń rzeczowo -finansowych.
7. kooperacja ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych w zakresie prowadzonych postępowań.
8. kooperacja ze stanowiskiem ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i promocji gminy w zakresie przygotowania materiałów do wniosków o aplikację środków finansowych i ich rozliczanie.
9. kooperacja z zarządcami dróg wyższych kategorii- powiatowych, wojewódzkich i krajowych.
10. Sprawdzanie faktur, rachunków i protokołów częściowych oraz końcowych przedkładanych przez wykonawców pod względem merytorycznym.
11. Organizowanie przeglądów gwarancyjnych wynikających ze zrealizowanych umów na roboty budowlane.
12. Przygotowywanie sprawozdań, rozliczeń związanych z wykonanymi inwestycjami.
13. Zlecenie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych niewymagających pozwolenia na budowę.
14. Sporządzanie dokumentacji po zakończeniu inwestycji w celu przekazania do majątku gminy.
15. Merytoryczna odpowiedzialność za wydatki dot. realizacji funduszu sołeckiego wynikające z zakresu obowiązków.
16. Opracowywanie projektów zarządzeń Wójta i uchwał Rady Gminy w sprawach dotyczących działalności stanowiska pracy. - Wymagane dokumenty:
l) list motywacyjny,
2) życiorys (z telefonem kontaktowym),
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
6) oświadczenie o pełnej umiejętności czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13 ust 2. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024r. póz. 1135),
9) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęciu pracy na ww. stanowisku,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze” w sekretariacie Urzędu Gminy w Żukowicach lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Żukowice, 67-231 Żukowice w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03 listopada 2025r., do godz. 15.30. Decyduje data faktycznego wpływu do urzędu. Po weryfikacji dostarczonych dokumentów z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
- Dodatkowe informacje:
l) kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel.: 76 8314241,
2) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane,
3) lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (www.bip.zukowice.pl),
4) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
5) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żukowice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (www.bip.zukowice.pl).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (DE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Żukowice – Urząd Gminy Żukowice 148, 67 – 231 Żukowice
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD):
Tomasz Wadas, e – maił: [email protected]
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
4. Podstawą przetwarzań ia danych osobowych jest:
a) art.6ust.1 lite) RODO – przetwarzanie Jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
b) art. 9 ust. 2 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego
i ochrony socjalnej, o ile jest to dozwolone prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, lub porozumieniem
zbiorowym na mocy prawa państwa członkowskiego przewidującymi odpowiednie zabezpieczenia praw podstawowych i interesów osoby, której dane dotyczą.
c) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
d) ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz z 3 miesięcznym okresem po zakończeniu rekrutacji, liczonym od miesiąca następującego po zakończeniu naboru w razie konieczności zatrudnienia kolejnego zatrudnionego kandydata, gdy istnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
8. Posiada Pani/Pan prawo: prawo do edycji, wglądu, informacji o źródle pozyskania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, a także prawo do bycia zapomnianym, chyba iż w przepisach prawa wyraźnie wskazano inaczej lub żądanie stoi w sprzeczności z prawnie uzasadnionym interesem Administratora.
9. Posiada Pani/Pan prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego. W Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich (tj. państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską Norwegię, Liechtenstein i Islandię) lub do organizacji międzynarodowych.
11. Podanie danych jest obligatoryjne, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, w pozostałym zakresie dobrowolne.
12. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości uczestnictwa w naborze.

2 tygodni temu




