W związku ze zbliżającym się końcem roku 2024, mBank przedstawił szczegółowy harmonogram pracy placówek oraz realizacji różnych usług bankowych w okresie świąteczno-noworocznym. Oto najważniejsze informacje, które powinni zapamiętać klienci banku.
Fot. Warszawa w Pigułce
Placówki stacjonarne banku będą pracować w zmienionych godzinach. W Wigilię (24 grudnia) obsługa klientów będzie prowadzona do godziny 13:00, natomiast w Sylwestra (31 grudnia) – do godziny 16:00. W przypadku oddziałów znajdujących się w centrach handlowych, będą one dostępne zgodnie z godzinami otwarcia galerii. W dniach 27 i 30 grudnia placówki będą funkcjonować standardowo, choć 27 grudnia mogą wystąpić ograniczenia w obsłudze kasowej.
Klienci Private Banking również muszą przygotować się na zmienione godziny obsługi w Centrach Bankowości Prywatnej. Będą one dostępne w Wigilię do 13:00, a w Sylwestra do 16:00. W pozostałe dni robocze centra działają normalnie.
Szczególną uwagę należy zwrócić na realizację przelewów. W dni 24 i 31 grudnia przelewy ELIXIR zlecone po godzinie 9:55 będą zrealizowane dopiero w kolejnym dniu roboczym. Dla przelewów SEPA graniczną godziną będzie 11:15, a dla przelewów SORBNET – 14:00. Przelewy SWIFT będą realizowane bez zmian.
Bank planuje również przerwę techniczną na przełomie roku. Od 31 grudnia od godziny 22:10 do 2 stycznia do godziny 01:00 nie będzie możliwe zalogowanie się do platformy eMakler i aplikacji mBank Giełda.
Warto pamiętać, iż mimo ograniczeń w pracy placówek, klienci przez cały czas będą mogli korzystać z bankomatów i wpłatomatów, a większość operacji można wykonać przez aplikację mobilną lub serwis transakcyjny. W razie potrzeby całodobowo dostępna jest również infolinia pod numerem 783 300 800 lub 42 6 300 800.