Jak zachęcić pasażerów do kupowania biletów okresowych? W Grudziądzu ogłoszono konkurs na najlepsze hasło promujące korzystanie z takich właśnie biletów.

Poznaliśmy kolejną odsłonę kampanii – „Bez biletu nie jadę”. To konkurs dla pasażerów, który ruszy 15 września. Wiceprezydent Grudziądza Tomasz Smolarek i prezes MZK Grudziądz Paweł Maniszewski przekonywali dziś, iż warto wziąć udział w konkursie z nagrodami na najlepsze hasło.
Projekt ma zachęcić mieszkańców do zakupu biletów okresowych. Aby wziąć udział w konkursie, należy zakupić dowolny bilet okresowy i przesłać zgłoszenie – w formie papierowej lub elektronicznie. Wszystkie informacje są w regulaminie konkursu.
W formularzu zgłoszeniowym – oprócz danych i zgody – jest miejsce na wpisanie hasła. Nie powinno być problemu z wymyśleniem krótkiego (maksymalnie 500 znaków) hasła kampanii promującej zakup biletów w pojazdach komunikacji miejskiej.
Zgłoszenia przyjmowane będą od 15 września do 30 listopada.
Dla autorów trzech najlepszych haseł przewidziano nagrody ufundowane przez Miejski Zakład Komunikacji:
• I nagroda – voucher o wartości 2500 zł,
• II nagroda – voucher o wartości 1500 zł,
• III nagroda – voucher o wartości 1000 zł.
Ponadto Urząd Miejski nagrodzi każdego laureata darmowym, 30-dniowym biletem okresowym. Wręczenie nagród odbędzie się 7 grudnia.
Wyłonione w konkursie, najlepsze hasła reklamowe będą wykorzystane w kolejnym etapie prowadzonej przez miasto kampanii.
Jest to już kolejny etap kampanii zachęcający pasażerów do kupowania biletów komunikacji miejskiej. Pierwszy – pod hasłem „Skasuj, nie ryzykuj” – objął emisję komunikatów głosowych w pojazdach komunikacji miejskiej i umieszczenie w przestrzeni miejskiej plakatów zachęcających do skasowania biletów. Drugi – „Nie ryzykuj, skasuj bilet” – to zaprezentowany w ubiegłym tygodniu spot promocyjny.
Regulamin i karta zgłoszeniowa są na stronach internetowych Wydziału Transportu Urzędu Miejskiego i Miejskiego Zakładu Komunikacji w Grudziądzu.


