Zagraniczny eksport w sprzedaży przez Internet

4 miesięcy temu
fot. Radio Doxa

Temu poświęcone było szkolenie dla przedsiębiorców z regionu, które dzisiaj zorganizowała Opolska Izba Gospodarcza. Inicjatywa skierowana była do tych, którzy rozważają rozszerzenie swojej sprzedaży poza Polskę, ale także dla sprzedawców chcących usprawnić już prowadzoną działalność eksportową.

– Szkolenie miało na celu zaprezentowanie możliwości sprzedaży online za granicę – mówi Bartosz Ryszka, prezes Opolskiej Izby Gospodarczej. – Potencjał jest przeogromny. Wiele firm nosi się z tym, żeby zacząć sprzedawać online. To nie jest tylko wpisanie się do Amazoana, czy jakiegokolwiek innego marketplace, np. Allegro, Alibaba, itp… Sprzedawca musi się też wesprzeć firmą, która będzie pozycjonowała ofertę czy tworzyła reklamy. Ważna jest też cena wysyłki takiego towaru.

– Zachęcamy do dołączenia do Amazona i pokazujemy, iż wcale nie jest to trudne i skomplikowane. Razem z naszym wsparciem możemy przejść sprawnie proces od założenia konta, przez rozwój do w Polsce, do wyjścia na Europę. Dopasowujemy model do możliwości, oczekiwań i potrzeb biznesowych naszych partnerów – przekonuje Urszula Drej z Amazon.

– Eksportujemy nasze towary na rynki zagraniczne w całej Europie właśnie za pośrednictwem Amazon. To platforma wygodna dla ludzi, którzy nie mają dużego zaplecza, a daje bardzo dużą możliwość zdobycia nowego klienta – podkreśla Szymon Skucik, przedsiębiorca z Opola.

– Myśląc o ekspansji zagranicznej nie trzeba stawiać tylko na najpopularniejszy system reklamowy, ale wychodząc na różne kraje warto też pomyśleć o lokalnych systemach reklamowych, w których drzemie ogromny potencjał – dodaje Sebastian Jastrzębski, Get Noticed Agency

W szkoleniu o eksporcie w sprzedaży przez Internet wzięło udział kilkadziesiąt osób.

Bartosz Ryszka, Urszula Drej, Szymon Skucik, Sebastian Jastrzębski:

autor: Fabian Miszkiel

Idź do oryginalnego materiału