Zakład SK Nexilis w Stalowej Woli rekrutuje. Praca na kilku stanowiskach

carpatiabiznes.pl 4 godzin temu
Zdjęcie: sk nexilis stalowa wola


Praca. SK Nexilis to południowokoreańska firma zajmująca się produkcją folii miedzianej.

Folia miedziana stanowi najważniejszy komponent w produkcji baterii do pojazdów elektrycznych, elektroniki i innych urządzeń technologicznych.

Firma jest częścią SK Group, jednej z największych korporacji w Korei Południowej, która jest zaangażowana w różne sektory, w tym energię, chemię i technologię.

SK Nexilis specjalizuje się w produkcji miedzianej folii cienkowarstwowej, która jest wykorzystywana w akumulatorach litowo-jonowych, szczególnie w bateriach do pojazdów elektrycznych (EV). Folia miedziana jest niezbędna do budowy elektrod w bateriach, odgrywając kluczową rolę w ich wydajności i bezpieczeństwie.

Firma rozpoczęła budowę nowych zakładów produkcyjnych w różnych lokalizacjach, w tym w Stalowej Woli, gdzie planuje stworzenie jednego z największych zakładów produkcji folii miedzianej w Europie.

Oferty pracy: SK Nexilis – Stalowa Wola

Specjalista ds. kadr i płac

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie miesięcznych list płac zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Ewidencja czasu pracy i nadgodzin z uwzględnieniem zmianowego grafiku
  • Rozliczanie świadczeń zdrowotnych i społecznych
  • Wydawanie zaświadczeń na wniosek pracownika
  • Obsługa świadczeń w ramach funduszu socjalnego
  • Obsługa zajęć komorniczych
  • Rozliczanie składek ubezpieczeniowych związanych z wynagrodzeniem oraz PPK
  • Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, wydawanie formularzy PIT
  • Przygotowywanie analiz, raportów, deklaracji i sprawozdań na potrzeby ZUS, GUS oraz zarządu
  • Dbanie o prawidłowość i terminowość procesów kadrowo-płacowych

Wymagania

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. kadr i płac, preferowane w firmie pracującej w systemie zmianowym
  • Znajomość przepisów dotyczących wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych z uwzględnieniem zmianowego grafiku
  • Znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel
  • Umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Mile widziane

  • Znajomość programu Comarch Optima

Oferta

  • Udział w największej inwestycji z obszaru greenfield w województwie podkarpackim
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o pozycję i wielkość przedsiębiorstwa
  • Pracę u lidera technologicznego i największego producenta folii miedzianej do baterii akumulatorów samochodów elektrycznych na świecie
  • Atrakcyjny pakiet benefitów
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy, nauki nowych umiejętności, zdobycia doświadczenia oraz poszerzenia swoich kwalifikacji
  • Indywidualne stanowisko pracy zapewniające wpływ na budowanie zespołu oraz na nowo tworzące się środowisko pracy
  • Praca w międzynarodowym otoczeniu

Inżynier Mechanik Utrzymania Ruchu

Twój zakres obowiązków

  • Utrzymanie i konserwacja obiektów produkcyjnych i użytkowych, w tym maszyn i urządzeń
  • Planowanie działań konserwacyjnych oraz przeglądów instalacji, maszyn i urządzeń
  • Diagnozowanie i usuwanie awarii urządzeń produkcyjnych
  • Prowadzenie kontroli prewencyjnych, wykrywanie potencjalnych zagrożeń i wprowadzanie działań usprawniających
  • Analizowanie zużycia maszyn i urządzeń i wdrażanie rozwiązań optymalizujących
  • Prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji technicznej oraz sporządzanie wymaganych sprawozdań
  • Koordynacja pracy podwykonawców branżowych oraz nadzór nad realizacją prac konserwacyjnych
  • Udział w procesie zakupowym, głównie w zakresie doradztwa technicznego

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne (Mechanika i budowa maszyn, Mechatronika, Automatyka etc.)
  • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (branża motoryzacyjna będzie dodatkowym atutem)
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (poziom B2)
  • Uprawnienia SEP grupa 2 i 3

Mile widziane

  • Znajomość procedur UDT dotyczących odbiorów i przeglądów okresowych oraz AutoCAD

Oferta

  • Udział w największej inwestycji z obszaru greenfield w województwie podkarpackim
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o pozycję i wielkość przedsiębiorstwa
  • Pracę u lidera technologicznego i największego producenta folii miedzianej do baterii akumulatorów samochodów elektrycznych na świecie
  • Atrakcyjny pakiet benefitów
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy, nauki nowych umiejętności, zdobycia doświadczenia oraz poszerzenia swoich kwalifikacji
  • Indywidualne stanowisko pracy zapewniające wpływ na budowanie zespołu oraz na nowo tworzące się środowisko pracy
  • Praca w międzynarodowym otoczeniu

HR Manager

Twój zakres obowiązków

  • Opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie polityk oraz strategii HR, dostosowanych do celów organizacyjnych i specyfiki branży produkcyjnej.
  • Zarządzanie zespołem HR w obszarach: rekrutacji, HRBP, specjalistów HR, kadr i płac oraz nadzór nad projektami realizowanymi wewnątrz działu.
  • Budowanie i rozwijanie procesów HR oraz optymalizacja i tworzenie narzędzi wspierających realizację polityki personalnej.
  • Tworzenie i realizowanie szeroko rozumianej polityki personalnej i płacowej firmy zgodnej z celami biznesowymi organizacji.
  • Nadzór nad zarządzaniem cyklem zatrudnienia pracowników – od wdrożenia, przez szkolenia, ocenę wyników, aż po procesy związane z zakończeniem współpracy.
  • Opracowanie i zarządzanie systemem rozwoju kompetencji i ścieżek kariery zawodowej.
  • Współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz reprezentowanie organizacji na zewnątrz w zakresie obszaru HR.
  • Nadzorowanie procesu przygotowywania listy płac oraz dokumentacji kadrowej, zapewniając zgodność z przepisami prawa oraz standardami firmy.
  • Przygotowywanie analiz, raportów i dokumentacji HR, dostosowanych do potrzeb zarządu i kierownictwa firmy.
  • Skuteczne zarządzanie różnicami kulturowymi, szczególnie w kontekście współpracy między oddziałami w Polsce a Koreą, oraz wdrażanie globalnych strategii HR w lokalnym kontekście.
  • Zapewnienie efektywnej komunikacji i zgodności między lokalnymi a globalnymi inicjatywami HR w organizacji.

Wymagania

  • Minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, administracji biznesowej lub pokrewnej dziedziny.
  • Swoboda i doświadczenie we współpracy z Zarządem oraz kadrą menadżerską oraz różnymi interesariuszami biznesowymi.
  • Znajomość prawa pracy, przepisów z obszaru kadrowo-płacowego, ubezpieczeń społecznych oraz regulacji podatkowych.
  • Biegła znajomość pakietu MS Office oraz systemów HR (znajomość systemów ERP będzie dodatkowym atutem).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. poziom B2 (znajomość języka koreańskiego będzie dodatkowym atutem).
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i przywódcze, umożliwiające efektywne budowanie relacji z pracownikami i kierownictwem.
  • Nastawienie na wyniki z umiejętnością pracy zarówno samodzielnej, jak i zespołowej.
  • Znajomość aktualnych trendów i innowacji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

Oferta

  • Udział w największej inwestycji z obszaru greenfield w województwie podkarpackim.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o pozycję i wielkość przedsiębiorstwa.
  • Pracę u lidera technologicznego i największego producenta folii miedzianej do baterii akumulatorów samochodów elektrycznych na świecie.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów.
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy, nauki nowych umiejętności, zdobycia doświadczenia oraz poszerzenia swoich kwalifikacji.
  • Indywidualne stanowisko pracy zapewniające wpływ na budowanie zespołu oraz na nowo tworzące się środowisko pracy.
  • Praca w międzynarodowym otoczeniu.

Inżynier Elektryk Utrzymania Ruchu

Twój zakres obowiązków

  • Utrzymanie i konserwacja obiektów infrastruktury energetycznej
  • Utrzymanie i konserwacja obiektów produkcyjnych i użytkowych, w tym maszyn i urządzeń
  • Planowanie działań konserwacyjnych oraz przeglądów maszyn i urządzeń elektroenergetycznych
  • Działania związane z budową i naprawą maszyn, TPM
  • Nadzór nad prawidłową eksploatacją oraz utrzymaniem sprawności maszyn i urządzeń oraz infrastruktury energetycznej i elektroenergetycznej
  • Prowadzenie kontroli prewencyjnych, wykrywanie potencjalnych zagrożeń i wprowadzanie działań usprawniających
  • Analizowanie zużycia mediów energetycznych i wdrażanie rozwiązań optymalizujących
  • Zarządzanie bezpieczeństwem obiektów infrastruktury energetycznej i elektroenergetycznej
  • Prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji technicznej oraz sporządzanie wymaganych sprawozdań
  • Koordynacja pracy podwykonawców branżowych oraz nadzór nad realizacją prac konserwacyjnych
  • Udział w procesie zakupowym, głównie w zakresie doradztwa technicznego

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne – Energetyka, Mechatronika, Automatyka, Mechanika i budowa maszyn
  • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (branża motoryzacyjna będzie dodatkowym atutem)
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (poziom B2)
  • Uprawnienia SEP G1 E+D (do 110 kV),

Mile widziane

  • Znajomość procedur UDT dotyczących odbiorów i przeglądów okresowych oraz AutoCAD

Oferta

  • Udział w największej inwestycji z obszaru greenfield w województwie podkarpackim
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o pozycję i wielkość przedsiębiorstwa
  • Pracę u lidera technologicznego i największego producenta folii miedzianej do baterii akumulatorów samochodów elektrycznych na świecie
  • Atrakcyjny pakiet benefitów
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy, nauki nowych umiejętności, zdobycia doświadczenia oraz poszerzenia swoich kwalifikacji
  • Indywidualne stanowisko pracy zapewniające wpływ na budowanie zespołu oraz na nowo tworzące się środowisko pracy
  • Praca w międzynarodowym otoczeniu

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „SK Nexilis”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Idź do oryginalnego materiału