W celu uzupełnienia składu Powiatowej Społecznej Rady do spraw Osób Niepełnosprawnych w Policach, w dniu 15 maja 2025 r. w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego (Dz. U. poz. 2391) ukazało się Ogłoszenie Starosty Polickiego z dnia 9 maja 2025 r. informujące o możliwości zgłoszenia kandydata na członka Powiatowej Społecznej Rady do spraw Osób Niepełnosprawnych w Policach, w związku z odwołaniem jednego z członków ww. rady.
Organizacje pozarządowe, fundacje oraz jednostki samorządu terytorialnego działające na terenie Powiatu Polickiego mogą zgłaszać swojego kandydata w terminie 14 dni od daty ukazania się ww. ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego tj. od 16 do 29 maja 2025 r.
Pisemne zgłoszenie kandydata należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres:
Wydział Polityki Społecznej (pok. nr 19)
Starostwo Powiatowe w Policach
ul. Tanowska 8, 72-010 Police
w zamkniętej kopercie opatrzonej danymi identyfikującymi podmiotu zgłaszający kandydaturę wraz z danymi teleadresowymi z dopiskiem „Zgłoszenie kandydata na członka Powiatowej Społecznej Rady do spraw Osób Niepełnosprawnych w Policach”(decyduje data wpływu do kancelarii urzędu).
Tekst: Beata Nowak/Wydział Polityki Społecznej Starostwa Powiatowego w Policach