Zmiana rozkładu jazdy oraz remont torów na trasie Oświęcim-Kraków! Sprawdź, jak uniknąć opóźnień

oswiecimonline.pl 4 tygodni temu

Podróżujesz na trasie SKA3 Oświęcim – Kraków? W związku z pracami modernizacyjnymi prowadzonymi przez zarządcę infrastruktury – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. – od 10 listopada do 14 grudnia 2024 r. nastąpi zmiana rozkładu jazdy. Przygotuj się na zmiany, sprawdź godziny pociągów i poznaj alternatywne trasy, które mogą zaoszczędzić Twój czas.

Utrudnienia na trasie SKA3 Oświęcim – Kraków: Jak uniknąć opóźnień?

W związku z listopadową korektą rozkładu jazdy, pasażerowie podróżujący na trasie SKA3 między Krakowem Głównym a Oświęcimiem muszą przygotować się na dodatkowe utrudnienia. Prace modernizacyjne na tej linii będą kontynuowane aż do grudnia, co oznacza liczne zmiany w godzinach kursowania pociągów oraz ograniczenia w ruchu.

Prace modernizacyjne na trasie SKA3: Sprawdź aktualny rozkład jazdy

Do 18 listopada będą trwały prace przy budowie nowego przystanku osobowego Pisary. Z tego względu ruch będzie odbywał się po jednym torze między stacjami Zabierzów i Krzeszowice. Następnie, od 19 listopada do 4 grudnia, planowane są kolejne prace na przystanku Kraków Mydlniki Wapiennik, gdzie powstaje nowe przejście podziemne. W związku z tym ruch jednotorowy zostanie wprowadzony między stacjami Kraków Mydlniki a Zabierzów.

Alternatywna trasa przez Zator: Szybsza opcja podróży do Krakowa

Dla mieszkańców Oświęcimia podróżujących do Krakowa oznacza to potencjalne opóźnienia i zmiany godzin kursowania pociągów. Warto zatem przed podróżą sprawdzić aktualne godziny połączeń na stronie Portalu Pasażera (https://portalpasazera.pl/) lub w dedykowanej aplikacji, aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek.

Dodatkowo, jako alternatywna trasa do Krakowa, warto rozważyć podróż przez Zator, co może okazać się szybszym i wygodniejszym rozwiązaniem w czasie remontów.

Szczegółowy rozkład jazdy pociągów na trasie Kraków Główny – Trzebinia – Oświęcim jest dostępny w tabeli SKA3/140/150.

Idź do oryginalnego materiału