W sobotę, 31 maja do grona najemców Centrum Handlowego RONDO w Bydgoszczy dołączył Empik – jedna z najbardziej rozpoznawanych marek konsumenckich w Polsce. Poprzez salony stacjonarne, platformę Empik.com oraz aplikację mobilną, w skali roku zakupy robi ponad 10 milionów klientów.
Nowy salon Empik zajmuje przestrzeń o powierzchni 230 m², oferując szeroki wybór produktów z segmentów kultury, rozrywki i stylu życia. Marka konsekwentnie rozwija model omnikanałowej sprzedaży, łącząc sieć ponad 370 salonów stacjonarnych z szeroką ofertą online dostępną na Empik.com oraz w aplikacji mobilnej.Klienci mogę liczyć na bogaty asortyment książek, muzyki, zabawek, gier czy prasy. Empik systematycznie poszerza także swoją ofertę w kategoriach lifestyle, obejmujących m.in. artykuły papiernicze, elektronikę, wyposażenie domu czy zdrowie i urodę. Całość uzupełniają treści cyfrowe – audiobooki, ebooki i podcasty w aplikacji Empik Go oraz bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe, oferowane przez Going. oraz Empik Bilety.
„Obecność Empiku w Centrum Handlowym RONDO to odpowiedź na rosnące zainteresowanie naszych klientów ofertą z obszaru kultury, rozrywki i szeroko pojętego lifestyle’u. Jesteśmy przekonani, iż wprowadzenie tej popularnej wśród Polaków marki umocni pozycję centrum jako miejsca kompleksowych zakupów i inspiracji. Cieszymy się, iż możemy zaprosić mieszkańców Bydgoszczy do przestrzeni, które łączy w sobie kulturę, rozrywkę i codzienne potrzeby” – mówi Ilona MissoriAsset, Managerw SCF Property Services.
Salon Empik jest zlokalizowany na poziomie1, między salonem Gudi Home a Martes Sport.Nowy najemca to kolejny przykład dbałości o wysoką jakość i różnorodność oferty CH RONDO, które nieustannie dostosowuje się do zmieniających się oczekiwań swoich klientów.
Włączenie Empiku do grona najemców Centrum Handlowego RONDO wzmacnia pozycję centrum jako miejsca, którekompleksowo odpowiada na potrzeby zakupowe i rozrywkowe mieszkańców Bydgoszczy. Dzięki temu klienci mogą liczyć na jeszcze szerszy wybór i możliwość połączenia codziennych zakupów z chwilą inspiracji i odpoczynku.
Dodatkowe informacje:
CH RONDO
Centrum Handlowe RONDO z powierzchnią GLA 31 600 m kw. jest jednym z pierwszych i najlepiej rozpoznawalnych centrów handlowych w Bydgoszczy. Doskonale zlokalizowane, w odległości zaledwie 2 km od ścisłego centrum, cieszy się dużym uznaniem wśród mieszkańców, którzy wybierają je nie tylko jako miejsce robienia zakupów, ale również spędzania w nim wolnego czasu. CH RONDO to centrum lokalnej społeczności, angażujące się i realizujące interesujące inicjatywy, ważne dla mieszkańców Bydgoszczy.
CH Rondo wyróżnia się różnorodną ofertą handlową, którą tworzy 60 marek wśród których znajduje się m.in. 4F, Empik, Sinsay, Gudi Home, Dealz, Martes Sport, RTV Euro AGD, CCC, Hebe, Pepco, Rossmann, KFC, hipermarket Auchan oraz klub fitness CityFit.
Właścicielem Centrum Handlowego Rondo jest Star Capital Finance. Zarządcą obiektu jest Apsys Polska.
Monika Paduch PR Orchidea
