Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Żukowice – Podinspektor ds. promocji gminy-1 etat. Poniżej publikujemy pełna treść ogłoszenia o pracę.
Stanowisko związane z pracą przy komputerze, obsługą interesanta, przemieszczaniem się
w terenie.
Otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: sprzęt komputerowy,
drukarki, oprogramowanie, sprzęt biurowy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagania niezbędne:
Do udziału w konkursie mogą być dopuszczone osoby spełniające następujące wymogi:
1. posiadające obywatelstwo polskie,
2. posiadające wykształcenie minimum średnie + 3 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe l lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, o odpowiedniej specjalności umożliwiającej
wykonywanie zadań na stanowisku,
3. nie skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystające z pełni praw publicznych,
5. znajomość ustaw: prawo prasowe, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego;
6. posiadające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
7. posiadające prawo jazdy kat. B,
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw związanych z promocją gminy,
2. Gromadzenie informacji o gminie i przygotowywanie materiałów promujących gminę,
3. Opracowywanie materiałów w zakresie kompleksowego programowania i ustalania strategii rozwoju gminy oraz planów rozwoju lokalnego gminy.
4. Udział w przygotowywaniu dokumentów koncepcyjnych w zakresie planowania rozwoju gminy.
5. kooperacja międzygminna i regionalna.
6. Realizacja zadań z zakresu turystyki i informacji turystycznej.
7. Opracowywanie projektów zarządzeń Wójta i uchwał Rady Gminy w sprawach dotyczących działalności stanowiska pracy.
8. Przygotowywanie sprawozdawczości w ramach prowadzonych spraw do organów administracji publicznej oraz sprawozdawczości statystycznej,
9. Wykonywanie czynności wynikających z zadań obronnych.
10. Wykonywanie innych ważnych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (z telefonem kontaktowym),
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
6) oświadczenie o pełnej umiejętności czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13 ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t,j. Dz.U. z 2024 r. poz.1135),
9) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęciu pracy na ww, stanowisku,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „nabór na wolne
stanowisko urzędnicze podinspektora ds, promocji gminy” w sekretariacie Urzędu Gminy w Żukowicach lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Żukowice, Źukowice 148, 67 – 231 Żukowice w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 sierpnia 2025r., do godz. 15.30. Decyduje data faktycznego wpływu do urzędu.
Po weryfikacji dostarczonych dokumentów z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa
kwalifikacyjna lub test wiedzy.
Dodatkowe informacje:
1) kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel.: 76 8314241,
2) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane,
3) lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (www.bip.zukowice.pl),
4) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
5) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żukowice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice
(www.bip.zukowice.pl).