Użytkownicy BLIK-a nie powinni mieć już problemów z realizacją transakcji. Jak przekazał operator systemu, dziś po godz. 14:00 zaczęły występować problemy z niektórymi jego funkcjami.
„Infrastruktura systemu jest zabezpieczona, a działanie usług jest stale monitorowane w celu zapewnienia ich pełnej płynności” – poinformował operator.
Awaria BLIK-a. Zwrot zablokowanych pieniędzy
Użytkownicy, których transakcja BLIK została zatwierdzona, a pieniądze zostały zablokowane na rachunku, powinny automatycznie otrzymać zwrot środków.
„Jeśli nie nastąpi to w ciągu 48 godzin, zalecamy kontakt z bankiem, wydawcą aplikacji mobilnej, z której realizowana była transakcja” – napisał operator.
Dziś w godzinach popołudniowych doszło do ataku na operatora. Do poprzedniej awarii doszło w zeszłą sobotę (1.11), została ona jednak gwałtownie usunięta. BLIK to polski system płatności mobilnych. W ubiegłym roku korzystało z niego 18,5 miliona aktywnych użytkowników.

                                                    7 godzin temu
                    













