Miasto Przasnysz ma plan rozwoju sieci dróg. Które będą przebudowywane jako pierwsze?

3 godzin temu

Miasto Przasnysz przygotowało „Plan rozwoju sieci drogowej Miasta Przasnysz na lata na 2025-2028”. W dokumencie znalazły się informacje dotyczące tego, w jakiej kolejności samorząd zamierza modernizować drogi.

W dokumencie znalazły się informacje m.in. dotyczące natężenia ruchu w mieście, liczby pojazdów, wypadków drogowych, stanu technicznego obiektów mostowych i wiele innych. Pojawiły się też tabele z planem inwestycji drogowych.

Ramowy plan inwestycji drogowych na lata 2025-2028 prezentuje się następująco:

  • Przebudowa ul. Polnej – 2025 r.
  • Budowa ul. ks. J. Twardowskiego – 2025
  • Przebudowa ul. Bukowej – 2025
  • Przebudowa ul. Przemysłowej – 2025
  • Budowa ul. Targowej – 2025-2026
  • Przebudowa odwodnienia ulicy Kolejowej – 2025-2026
  • Budowa chodnika na ul. Wiejskiej – 2025-2026
  • Remont mostu w ciągu ul. Szpitalnej – 2025-2026
  • Budowa ulic: W. Pileckiego, A. Drwęckiego – 2025-2028
  • Budowa ulic na osiedlu Północ – 2025-2028
  • Remont ulic: M. Reja, Zielonej, J. Kochanowskiego – 2025-2028
  • Budowa ulic: W. Kossaka, J. Matejki, J. Chełmońskiego, J. Malczewskiego – 2025-2028
  • Rozbudowa ul. kard. S. Wyszyńskiego – 2026-2027
  • Przebudowa ul. Orlika – 2026-2028
  • Modernizacja ulic: B. Prusa, W. Reymonta, K.I. Gałczyńskiego, Spółdzielcza, S.I. Witkiewicza, J. Tuwima – 2026-2028
  • Rozbudowa ulic: Chabrowa i Rumiankowa – 2026-2028
  • Budowa ulicy Kąpielowej – 2026-2028
  • Budowa ulic: Królowej Jadwigi i ks. P. Skargi – 2027-2028
  • Budowa ulicy Przyjemnej – 2027-2028
  • Przebudowa ul. A. Asnyka – 2027-2028
  • Budowa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w ulicach miejskich – 2025-2028.

Miasto zakłada finansowanie wymienionych inwestycji ze środków własnych oraz z udziałem dotacji krajowych i środków unijnych.

– W związku z powyższym typowanie odcinków dróg do rocznych planów finansowych odbywać się będzie z uwzględnieniem możliwości pozyskania dotacji z różnych dostępnych źródeł finansowania. Oznacza to, iż inwestycje ujęte w tabeli mogą być realizowane w innej kolejności, a wybór odcinków będzie uzależniony od kryteriów kwalifikacyjnych obowiązujących w programach dofinansowania inwestycji drogowych, określanych przez instytucje udzielające dotacji – przekazuje miasto.

– W przypadku pojawienia się ewentualnych możliwości pozyskania środków zewnętrznych na inne inwestycje drogowe niż te, które zostały wymienione w planie, możliwe jest wprowadzenie zmian i wpisanie innych niż wymienione w planie ulic – czytamy.

ren

Idź do oryginalnego materiału