Nowy akumulator AGM do ciężarówek od TAB

2 dni temu

TAB Polska wprowadza do oferty akumulator Magic Truck 230Ah 1200A w technologii AGM. Przeznaczony do ciężarówek, autobusów i maszyn, wyróżnia się dużą pojemnością, wysoką odpornością na wibracje i głębokie rozładowania oraz zwiększoną trwałością w porównaniu z tradycyjnymi modelami.

TAB Magic Truck AGM 230Ah 1200A – nowy akumulator dla pojazdów ciężarowych

Oficjalny dystrybutor słoweńskiej marki akumulatorów TAB – firma TAB Polska rozszerza ofertę o najmocniejszy w gamie model akumulatora przeznaczony do ciężarówek, autobusów i maszyn budowlanych – TAB Magic Truck 230Ah 1200A w technologii AGM. To odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie flot na źródła energii zdolne obsłużyć liczne odbiorniki pokładowe przy zachowaniu pełnej odporności na wibracje i głębokie rozładowania.

– Od kilku lat obserwujemy, iż pojazdy ciężarowe stały się mobilnymi domami i biurami kierowców. Standardowe akumulatory żelowe czy EFB nie zawsze nadążają za rosnącym zapotrzebowaniem na energię. TAB Magic Truck 230Ah AGM łączy dużą pojemność z odpornością na ekstremalne warunki pracy. To produkt, który pozwoli flotom ograniczyć przestoje i koszty serwisowe, a kierowcom zagwarantuje komfort podczas długich pauz.
– mówi Cezary Mleczko, Dyrektor Handlowy TAB Polska.

Co wyróżnia TAB Magic Truck 230 Ah AGM?

  • Technologia AGM (VRLA) – całkowicie zamknięty układ z absorpcją elektrolitu w matach z włókna szklanego eliminuje wycieki, ogranicza parowanie wody i pozwala na montaż w dowolnej pozycji. Dzięki wyjątkowo niskiemu oporowi wewnętrznemu akumulator szybciej przyjmuje ładunek i lepiej znosi głębokie cykle, co ma znaczenie w pojazdach z rozbudowaną zabudową (urządzenia pokładowe, ogrzewanie postojowe).
  • Odporność na drgania – wzmocnione płyty Ca/Ca chronią przed rozwarstwieniem masy czynnej podczas jazdy po nierównych drogach choćby przy montażu na tylnej osi.
  • Długa żywotność – liczba cykli do 80% głębokości rozładowania jest choćby kilkukrotnie wyższa w porównaniu z klasycznymi akumulatorami kwasowo-ołowiowymi, co redukuje koszt eksploatacji w całym okresie życia pojazdu.
  • Wysoki prąd rozruchu > 1 200 A EN – gęstszy układ płyt zwiększają powierzchnię czynnego materiału, co przekłada się na szybki rozruch silników Euro VI choćby przy −30 °C.
Idź do oryginalnego materiału