W listopadzie Wrocławskie Inwestycje ogłoszą przetarg na zaprojektowanie nowej trasy tramwajowej prowadzącej na "Klecinę". Projektanci przyjrzą się dwóm wariantom trasy, która ma zakończyć się przy ul. Kupieckiej. Pierwszy z nich biegnie wzdłuż rezerwy terenowej przy ul. Krzyckiej od ul. Przyjaźni, a drugi omija zabudowaną część Kleciny, prowadząc bliżej rzeki Ślęzy od pętli "Klecina", mówi Krzysztof Świercz z Wrocławskich Inwestycji: - Projektant będzie musiał przeanalizować pod różnymi aspektami społecznym, przyrodniczym, ekonomicznym, komunikacyjnym te warianty, a następnie wybrany zostanie jeden wariant i dla tego jednego wariantu przygotowywana będzie koncepcja, a następnie projekt. [audioplayer id="372165" src="/img/articles/146026/Tramwaj-na-Klecine-blizej-realizacji-Miasto-proponuje-dwie-mozliwe-trasy-1-673b4aa6c8f70-1tnkt1.mp3"/] Szacowana długość trasy w zależności od wybranego wariantu to od 2 do 2,2 km. Większość zapytanych mieszkańców nie zwraca uwagi na wariant, a na to, iż w końcu powstanie przedłużenie do Oporowa: - To ja myślę, iż to jest bardzo dobry pomysł, choćby nie tylko dobry. Bo o ile chodzi o połączenia tramwajowe, no to sam pan widzi, siódemka i siedemnastka co nas do centrum gdzieś tam prowadzi, a tak poza tym, no tylko te autobusy. - Dla ludzi wygodniej będzie, tak mi się wydaje. Ja akurat nie w tamtym kierunku, ale na pewno. [audioplayer id="372166" src="/img/articles/146026/Tramwaj-na-Klecine-blizej-realizacji-Miasto-proponuje-dwie-mozliwe-trasy-1-673b4aa9c4f13-1tnkt2.mp3"/] Trasa ma być dostosowana do...
Nowy tramwaj na Klecinę bliżej realizacji. Miasto proponuje dwie możliwe trasy
W listopadzie Wrocławskie Inwestycje ogłoszą przetarg na zaprojektowanie nowej trasy tramwajowej prowadzącej na "Klecinę". Projektanci przyjrzą się dwóm wariantom trasy, która ma zakończyć się przy ul. Kupieckiej. Pierwszy z nich biegnie wzdłuż rezerwy terenowej przy ul. Krzyckiej od ul. Przyjaźni, a drugi omija zabudowaną część Kleciny, prowadząc bliżej rzeki Ślęzy od pętli "Klecina", mówi Krzysztof Świercz z Wrocławskich Inwestycji: - Projektant będzie musiał przeanalizować pod różnymi aspektami społecznym, przyrodniczym, ekonomicznym, komunikacyjnym te warianty, a następnie wybrany zostanie jeden wariant i dla tego jednego wariantu przygotowywana będzie koncepcja, a następnie projekt. [audioplayer id="372165" src="/img/articles/146026/Tramwaj-na-Klecine-blizej-realizacji-Miasto-proponuje-dwie-mozliwe-trasy-1-673b4aa6c8f70-1tnkt1.mp3"/] Szacowana długość trasy w zależności od wybranego wariantu to od 2 do 2,2 km. Większość zapytanych mieszkańców nie zwraca uwagi na wariant, a na to, iż w końcu powstanie przedłużenie do Oporowa: - To ja myślę, iż to jest bardzo dobry pomysł, choćby nie tylko dobry. Bo o ile chodzi o połączenia tramwajowe, no to sam pan widzi, siódemka i siedemnastka co nas do centrum gdzieś tam prowadzi, a tak poza tym, no tylko te autobusy. - Dla ludzi wygodniej będzie, tak mi się wydaje. Ja akurat nie w tamtym kierunku, ale na pewno. [audioplayer id="372166" src="/img/articles/146026/Tramwaj-na-Klecine-blizej-realizacji-Miasto-proponuje-dwie-mozliwe-trasy-1-673b4aa9c4f13-1tnkt2.mp3"/] Trasa ma być dostosowana do...