Obóz Chotowa 26.07-02.08 – niezbędne informacje.

3 tygodni temu

Szanowni Państwo! Prosimy o szczegółowe zapoznanie się ze wszystkimi ważnymi informacjami dotyczącymi obozu sportowego, który odbędzie się w Chotowej w dniach od 26 lipca do 2 sierpnia br.

Miejsce: Grand Chotowa „Kompleks Leśny” – Chotowa 87c, 39-217 Grabiny

Opiekunowie:

  • Mateusz Aleksandrowski (wychowawca, osoba kontaktowa i trener dla zawodników z grup DAWIDOWICZ / KIWIOR / SZYMAŃSKI) – tel. 532 807 662
  • Michał Amarowicz (wychowawca, osoba kontaktowa i trener dla zawodników z grup FRANKOWSKI / SZCZĘSNY) – tel. 694 383 678
  • Szymon Dalach (wychowawca, osoba kontaktowa i trener dla zawodników z grupy KLICH) – tel. 787 797 380
  • Dominik Foryś (wychowawca, osoba kontaktowa i trener dla zawodników z grup BERESZYŃSKI / FABIAŃSKI / PIĄTEK) – tel. 662 283 627
  • Dominik Franczak (wychowawca, osoba kontaktowa i trener dla zawodników z grupy BUKSA) – tel. 511 827 348
  • Dominik Jurasiński (osoba kontaktowa i trener dla zawodniczek z grup KALETKA / PAJOR) – tel. 505 462 434
  • Przemysław Madej (wychowawca, osoba kontaktowa i trener dla zawodników z grupy ZIELIŃSKI) – tel. 575 730 530
  • Bartłomiej Pasiut (wychowawca, osoba kontaktowa i trener dla zawodników z grupy KOWNACKI) – tel. 662 375 417
  • Monika Słomka (wychowawczyni i wszelkie wsparcie, szczególnie społeczne dla zawodniczek z grup KALETKA i PAJOR) – tel. 506 908 391

Zakwaterowanie: pokoje 4-5 osobowe; wszystkie z łazienkami

Treningi: 2x dziennie na obiektach w Straszęcinie (do dyspozycji 2 boiska pełnowymiarowe + orlik) w odl. ok. 8 km od ośrodka (dojazd komfortowymi autobusami)

Karta kwalifikacyjna: Pobierz

Regulamin obozu: Pobierz

Zgłoszenie do Kuratorium Oświaty: tak

Zgłoszenie do Sanepidu: tak


WPŁATA.

Pełny koszt obozu to 1990 zł (dla osób, które wpłaciły zaliczkę po 20.04.2024 r. – decyduje data wykonania transakcji) lub 1890 zł (dla osób, które wpłaciły zaliczkę do 20.04.2024 r. włącznie). Ewentualną pozostałą do zapłaty kwotę można uregulować w dwojaki sposób:

  • gotówką na dyżurach koordynatorów (terminy tutaj – https://www.kspn.pl/dla-rodzicow/dyzury-koordynatora/)
  • gotówką na zbiórce przed wyjazdem
  • przelewem na to samo konto, na które wnoszone były wcześniejsze opłaty, do dnia poprzedzającego wyjazd (przy czym w przypadku dokonania wpłaty w ostatniej chwili przed wyjazdem konieczne jest posiadanie na zbiórce potwierdzenia wpłaty):

KSPN POGOŃ KRAKÓW
30-394 Kraków, ul. Baczyńskiego 13
Nr konta (ING Bank Śląski): 79 1050 1445 1000 0090 8059 4550
Tytułem: „Obóz Chotowa 26.07-02.08.25 pozostała kwota” + imię i nazwisko dziecka


ZBIÓRKA PRZED WYJAZDEM – 26 lipca 2025 r. (sobota) w Centrum Sportowym J&J – Kraków, ul. Winnicka 40 (tylko i wyłącznie parking główny od strony boiska – prosimy o parkowanie autami prywatnymi przede wszystkim na parkingu od strony parku i tym samym drożność całego korytarza od bramy wjazdowej aż do boiska głównego):

  • o godz. 9:45 dla grup FRANKOWSKI, KOWNACKI, SZCZĘSNY, ZIELIŃSKI (wyjazd ok. 45 minut później)
  • o godz. 10:45 dla grup BERESZYŃSKI, BUKSA, DAWIDOWICZ, FABIAŃSKI, KALETKA, KIWIOR, KLICH, PAJOR, PIĄTEK, SZYMAŃSKI (wyjazd ok. 45 minut później)

PLANOWANY POWRÓT – 2 sierpnia 2025 r. (sobota) wczesnym popołudniem do Centrum Sportowego J&J. O szczegółach dotyczących powrotu będą informować wychowawcy poszczególnych grup.


LISTA RZECZY NIEZBĘDNYCH DO ZABRANIA:

  • legitymacja szkolna
  • korki
  • turfy/halówki
  • koszulki treningowe (kilka sztuk) w tym koszulka (koszulki) KSPN Pogoń – najlepiej by pozostałe, własne koszulki były w kolorystyce białej i czerwonej
  • spodenki treningowe (kilka sztuk) w tym spodenki KSPN Pogoń
  • getry piłkarskie (kilka par) w tym getry KSPN Pogoń
  • ochraniacze na golenie
  • dres KSPN Pogoń + drugi dowolny dres treningowy
  • ortalion
  • czapka z daszkiem
  • własny, podpisany bidon lub butelka
  • odzież własna, „cywilna” (koszulki, spodenki, bluzy, spodnie) w ilości wyraźnie mniejszej niż sprzęt treningowy
  • bielizna w odpowiedniej ilości
  • piżama
  • buty sportowe typu „adidas”
  • 2-3 duże ręczniki
  • klapki
  • kosmetyczka (w tym m.in. szczoteczka i pasta do zębów, mydło w płynie, szampon)
  • preparat na komary
  • krem / balsam z filtrem UV
  • sprzęt do pływania w kąpielisku (kąpielówki, spodenki do pływania, czepek, okularki, „motylki” lub inny przyrząd „wypornościowy”, itp.)
  • gry planszowe, karciane – kto posiada
  • zeszyt + długopis / kredki
  • zegarek
  • mały plecak/torba/worek do wygodnego noszenia rzeczy na trening
  • ewentualne przyjmowane leki (koniecznie wpisane do karty kwalifikacyjnej!)
  • pieniądze na własne wydatki

UWAGA! Kadra szkoleniowa nie ponosi odpowiedzialności za żadną rzecz zabraną na wyjazd przez uczestnika, w szczególności sprzęt elektroniczny.


PODSTAWOWE ZASADY ZGRUPOWANIA:

  • Uczestnicy oraz ich opiekunowie muszą jeszcze przed wyjazdem zapoznać się szczegółowo z regulaminem i podpisać go.
  • Wspomniany wyżej, podpisany uprzednio regulamin należy przed wyjazdem przekazać kierownictwu obozu wraz z poprawnie wypełnioną kartą kwalifikacyjną – można to zrobić najpóźniej na zbiórce przed wyjazdem.
  • KARTA KWALIFIKACYJNA. W kartach powinny się znaleźć przede wszystkim szczegółowe informacje na temat chorób, alergii i przyjmowanych leków oraz adnotacja – zgoda rodziców na ewentualną pomoc wychowawców w podawaniu leków. Terminy szczepień ochronnych należy rzetelnie wpisać do karty lub dołączyć podpisane ksero z książeczki zdrowia.
  • Z ewentualnie posiadanych telefonów komórkowych, zawodnicy będą mogli korzystać jedynie celem kontaktu z rodzicami i tylko i wyłącznie w godzinach ustalonych przez kadrę szkoleniową. Poza tym okresem korzystanie z nich będzie zabronione, a telefony będą przechowywane u wychowawców.
  • Rodzice mogą się również kontaktować bezpośrednio z opiekunami w ustalonych z nimi godzinach (zwyczajowo w okresie sjesty poobiedniej, ok. 13:30-15:00). Opiekunowie będą również (w miarę możliwości) odpowiadać na smsy.
  • Podczas obozu obowiązuje m.in. zakaz spożywania niezdrowej żywności, w szczególności gazowanych i słodzonych napojów, chipsów, fast-foodów.
  • Podczas obozu uczestnicy będą mogli pić jedynie z własnych, wyraźnie podpisanych bidonów bądź butelek!
  • Uczestnicy wyjazdu będą mogli 2 razy zrobić drobne zakupy w sklepie do kwoty maksymalnej ustalonej uprzednio przez wychowawców.
  • Uczestnicy będą podczas wyjazdu funkcjonować w ośmiu grupach, przydzielonych do ośmiu wychowawców (jak we wstępie).
  • Realizacja programu jest uzależniona od warunków atmosferycznych oraz możliwości zapewnienia pełnego bezpieczeństwa uczestnikom obozu. Prosimy o wyrozumiałość, szczególnie w sytuacji gdy ostatecznie któryś z punktów programu nie dojdzie do skutku.
Idź do oryginalnego materiału