Podpisanie umów na remont dwóch dróg w Gminie Dąbrowa Białostocka

dabrowa-bial.pl 3 tygodni temu

Podpisanie umowy pomiędzy: Gminą Dąbrowa Białostocka reprezentowaną przez: Artura Gajlewicza - Burmistrza Dąbrowy Białostockiej, przy kontrasygnacie Joanny Ryszkiewicz - Skarbnik Gminy Dąbrowa Białostocka a, Hurtownia Kamienia Naturalnego Norbert Kalinowski z siedzibą w Dąbrowie Białostockiej, przy ul. Armii Krajowej 3 reprezentowaną przez: Norberta Kalinowskiego - właściciela.

Przebudowa drogi gminnej na działce o nr ewid. 444/2, obręb Łozowo w Gminie Dąbrowa Białostocka, koszt inwestycji 1 000 093,22 zł.

Zakres inwestycji obejmuje:

  • roboty pomiarowe,
  • roboty przygotowawcze -wycinka drzew i krzewów (jeśli dotyczy), zdjęcie humusu,
  • odwodnienie - odtworzenie rowów
  • podbudowa - poszerzenie istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z gr 30cm na poszerzeniach z kruszywa naturalnego z dodatkiem 30% kruszywa łamanego, wykonanie podbudowy na całej szerokości gr. 20cm z kruszywa naturalnego z dodatkiem 30% kruszywa łamanego
  • nawierzchnia - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 4 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 4 cm, wjazdy żwirowe gr 15 cm,
  • roboty wykończeniowe - pobocza z kruszywa naturalnego z dodatkiem 30 % kruszywa łamanego gr. 10 cm, remont przepustów pod zjazdami wraz z obrukowaniem

Przebudowa drogi gminnej nr 124503B w Dąbrowie Białostockiej, koszt inwestycji 1 215 135,01 zł.

Zakres inwestycji obejmuje:

  • roboty pomiarowe,
  • roboty przygotowawcze -wycinka drzew i krzewów (jeśli dotyczy), zdjęcie humusu,
  • odwodnienie - odtworzenie rowów, remont istniejącego przepustu pod koroną drogi,
  • podbudowa - poszerzenie istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z gr 30cm na poszerzeniach z kruszywa naturalnego z dodatkiem 30% kruszywa łamanego, wykonanie podbudowy na całej szerokości gr. 20cm z kruszywa naturalnego z dodatkiem 30% kruszywa łamanego
  • nawierzchnia - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 4 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 4 cm, wjazdy żwirowe gr 15 cm,
  • roboty wykończeniowe - pobocza z kruszywa naturalnego z dodatkiem 30 % kruszywa łamanego gr. 10 cm, remont przepustów pod zjazdami wraz z obrukowaniem
  • aktualizacja stałej organizacji ruchu

Idź do oryginalnego materiału