Dotacja z WFOŚiGW w wysokości 30 503,30 zł w całości pokryła koszt tegorocznego zadania.
Rekordowa ilość usuniętych materiałów
W ramach tegorocznego przedsięwzięcia, azbest zniknął z 30 prywatnych posesji na terenie miasta. Łącznie zebrano i unieszkodliwiono blisko 51 ton materiałów zawierających azbest, co w całości sfinansowano ze środków WFOŚiGW.
Miasto Garwolin prowadzi ten program od 2011 roku. Przez ten czas udało się pozyskać na ten cel ponad 300 tys. zł, a dzięki współfinansowaniu zadania przez samorząd zutylizowano już łącznie blisko 846 ton szkodliwych materiałów.
Nie czekaj do 2032 roku!
Zainteresowanie utylizacją azbestu z roku na rok wzrasta. Mieszkańcy, którzy chcieliby pozbyć się niebezpiecznych odpadów w przyszłym roku, już teraz mogą składać wniosk
















