Dolnośląska Służba Dróg i Kolei ogłosiła przetarg na modernizację odcinka od stacji Kowary aż do tunelu pod przełęczą, a następnie na fragment od Ogorzelca do Kamiennej Góry. To właśnie tutaj kolej od lat stoi – dosłownie – w martwym punkcie. Na finalną część, czyli przebudowę odcinka przebiegającego w tunelu, trzeba jeszcze poczekać. DSDiK czeka na oficjalne wytyczne dotyczące ochrony nietoperzy zimujących w sztolni pod przełęczą. Jak tłumaczy dyrekto
Kolej wróci pod Przełęcz Kowarską. Rusza przetarg na odcinek do Kamiennej Góry
Dolnośląska Służba Dróg i Kolei ogłosiła przetarg na modernizację odcinka od stacji Kowary aż do tunelu pod przełęczą, a następnie na fragment od Ogorzelca do Kamiennej Góry. To właśnie tutaj kolej od lat stoi – dosłownie – w martwym punkcie. Na finalną część, czyli przebudowę odcinka przebiegającego w tunelu, trzeba jeszcze poczekać. DSDiK czeka na oficjalne wytyczne dotyczące ochrony nietoperzy zimujących w sztolni pod przełęczą. Jak tłumaczy dyrekto













